Sant Joan Informa

L’alumnat de Cicle Superior realitza uns tallers setmanalment. En aquests tallers els nens i nenes estan distribuïts barrejant les classes de 5è i 6è. Els tallers són: coral, vídeo, jocs matemàtics, jocs lingüístics, teatre i revista digital. En aquest últim taller, i durant quatre setmanes, un grup d’uns 20 alumnes fan les funcions de consell de redacció de la revista “Sant Joan Informa“: escriuen articles, els revisen, fan entrevistes, elaboren els passatemps, trien les imatges, maqueten les pàgines… De tota aquesta feina en surt “Sant Joan Informa“, la revista que podeu consultar en aquesta pàgina.

Esperem que us resulti interessant!

SANT JOAN INFORMA n.10

Sant Joan Informa Núm. 10.

REVISTA “EL JOANET” n. 33

Benvolgudes famílies,

Amb el desig que passeu unes molt bones festes de Nadal,  publiquem aquí la REVISTA “EL JOANET” n. 33 CORRESPONENT AL PRIMER TRIMESTRE.

També us la podeu descarregar en format pdf si ho desitgeu

Joanet 33 desembre 2014

BONES FESTES!!