MÉS x SANT JOAN

Necessitem voluntaris/àries per poder obrir la biblioteca als migdies, de 2/4 d’1 a 2/4 de 2.

Una de les iniciatives més interessants de MxSJ, pel nombre de nens i nenes que se’n beneficien, és l’obertura de la biblioteca als migdies. Així com l’any passat podíem tenir oberta la biblioteca cada dia, enguany ens hem vist més limitats, i a hores d’ara només l’obrim un dia a la setmana per manca de persones voluntàries.

Aquesta activitat consisteix en què les nenes i nens de cicle mitjà i cicle superior, lliurement, van a la biblioteca als migdies a llegir o fer deures. La tasca de bibliotecari/ària és vetllar perquè es mantingui una bona dinàmica de lectura i treball, així com controlar el préstec de llibres.

Si teniu disponibilitat i ganes no dubteu a posar-vos en contacte amb nosaltres per donar-nos un cop de mà. Podeu escriure al mail de l’escola correu@escolasantjoan.cat o trucar al 93 821 10 83.