COMENÇA UN NOU CURS!!

Benvolgudes famílies:

En començar aquest nou curs 2013-2014, us avancem algunes de les qüestions que creiem seran del vostre interès:

El dijous, dia 12 de setembre comencen les classes. Com el curs passat, les portes de l’escola s’obriran cada dia a les 8h 50 minuts, ja des del dijous mateix. A partir d’aquest moment, els alumnes podran anar pujant a les classes on seran acollits pels respectius tutors i tutores.

Trobareu les llistes dels cursos  a la cartellera i a les entrades de l’escola per tal d’identificar en quin grup classe va cadascú.

-Els camins escolars han quedat reduïts a un únic camí que entrarà en funcionament a partir del dilluns dia 16 de setembre. Podeu demanar informació i documentació a secretaria.

-El servei d’atenció a alumnes a la tarda de les 16:30 a les 17 hores serà a càrrec de voluntariat i per tant no tindrà cap cost econòmic. Si ho desitgeu, podeu apuntar-vos a secretaria. Aquest servei es preveu que comenci a funcionar a partir del 23 de setembre.

-Com a resultat d’un acord entre la direcció del centre i l’Ajuntament de Berga, s’ha instal·lat una porta a les escales de la pista. A partir del dia 23 de setembre, la pista quedarà oberta i accessible a les persones que ho desitgin des de les 17 hores fins a les 20 hores i els caps de setmana des de les 9 del matí. Durant aquest temps, l’espai de la pista tindrà consideració d’espai lúdic públic i per tant l’escola no en serà responsable.

– El servei de menjador ja funcionarà des del mateix dia 12 de setembre.

-Les activitats extraescolars començaran a l’octubre.

–Per qualsevol dubte, podeu adreçar-vos a secretaria o a direcció.

L’equip docent de l’escola valorem molt que confieu en nosaltres per a l’educació dels vostres fills/es i us desitgem UN BON CURS 2013-2014!