CANTATA DE LA PATUM 2013

Benvolgudes famílies,

Demà, dia 28 de maig de 2013, celebrem al Teatre Patronat la Cantata de la Patum. Farem dues sessions, una a 2/4 de 10 del matí i l’altra a 1/4 de 12 tal i com consta en el programa de mà que us vam fer a mans divendres passat. Esteu tots convidats!

Us recordem també que dimecres dia 29 de maig, les classes acabaran a 2/4 de 12 i es reprendran el dimarts dia 4 de juny en l’horari habitual.

BONA PATUM!

INVITACIÓ

Ara que estem a les portes de la celebració de les festes del Corpus a la nostra ciutat, volem donar nou impuls a la cantata infantil “la Patum pren vida” que l’any 2005 va veure la llum per primera vegada. Els textos i les lletres de les cançons són escrits per alumnes d’aquells anys.

Enguany, com el curs passat, us oferim un espectacle renovat amb l’escenificació de quadres plàstics per part d’alumnes de 6è.

La Coral de l’Escola Sant Joan cantarà sota la direcció d’Àngels Ramos. Elisenda Martí acompanyarà al piano.

Els quadres plàstics seran escenificats per alumnes de cicle superior sota la direcció de Montse Tristany.

L’escenografia i sonorització serà a càrrec de Dani Màgik. Ens agradarà que gaudiu de l’espectacle acompanyant-nos en alguna de les dues sessions!

AMB EL SUPORT DE:

AMPA de l’Escola Sant Joan

Teatre Patronat

Patum del Carrer Pietat (comissió de festes del carrer Pietat)