DEMANDA DE VOLUNTÀRIES I VOLUNTARIS

Dins del projecte MÉS x SANT JOAN estem buscant persones que ens puguin venir a donar un cop de mà en tres llocs que han quedat “vacants”:

-Biblioteca dilluns al migdia: És encarregar-se de la vigilància de la biblioteca dilluns de 2/4 d’1 a 2/4 de 2. L’alumnat de primària hi va a llegir o a fer deures.

-Lectura a 1r: Es tracta d’agafar individualment els nens i nenes que els costa més llegir i fer una estona de lectura amb cada un/a. És una hora a la setmana i decidim l’horari en funció de la disponibilitat de la persona voluntària i l’horari de la classe.

-Activitats de llengua oral a P4: Es tracta de donar un cop de mà a la tutora a l’hora de fer l’activitat de l’aula, que pot variar entre el joc lliure acompanyat, l’explicació de contes o altres activitats. És una hora a la setmana i decidim l’horari en funció de la disponibilitat de la persona voluntària i l’horari de la classe.

Moltes gràcies a les persones que heu col·laborat amb nosaltres o hi esteu col·laborant. També els qui difoneu aquestes necessitats entre les persones que teniu properes. Entre tots fem una escola millor.

Comissió de Voluntariat del Consell escolar