L’AMPA DE L’ESCOLA POSA A LA VENTA SAMARRETES PER ABARATIR LES COLÒNIES DE 6È

Enguany serà el darrer curs dels alumnes de 6è a l’escola,  per aquest motiu s’ha engegat la iniciativa de vendre samarretes per a poder recaptar diners per tal d’abaratir el cost per anar a les colònies de final de curs.

El nostre objectiu és que tots els nens i nenes puguin venir a l’excursió sense que el tema econòmic sigui un impediment .

A continuació us expliquem com funcionarà la venta de les samarretes:

DIES: dimecres dia 6, dijous dia 7, divendres dia 8 , dilluns dia 11 i dimarts dia 12 de març.

LLOC: aula al costat de secretaria.

HORARIS:

• Matins de 8.45 a 9.30h – dies 6, 8 i 11
    • Migdies de 12.15 a 13.00 h – dies 7 i 12
    • Tardes de 4.15. a 5.15h – tots els dies 6, 7, 8, 10 i 11

PREU:  10€ cada samarreta, que s’haurà de pagar en efectiu (al comptat) al mateix dia que s’encarregui.

TALLES: Van des de la talla 3 infantil fins a la talla XL d’adult. Hi haurà un mostrari de totes les talles per a poder consultar.

COLOR únic de la samarreta: Pistatxo.

DIBUIX AL DAVANT: Il·lustració de les maces de la Patum realitzada pel Kap. El color del dibuix serà negre .

Veniu i col·laboreu!

D’aquí poc temps seran els vostres fills qui seran a sisè!

Moltes gràcies.