HORARI I FUNCIONAMENT DEL DIVENDRES 21 DE DESEMBRE

Benvolgudes famílies:

Divendres dia 21 de desembre l’horari serà de 9 a les 13:30 hores ja que és jornada intensiva aprovada pel Consell Escolar.

Recordeu que:

A les 8:30, han d’anar directament al teatre Patronat: tots els alumnes de 6è i  els nens i nenes que ballen a la primera sessió de pastorets. (cada tutor/a ho comunicarà als alumnes respectius).

A les 9, els nens i nenes de coral han d’anar directament al teatre Patronat.

La resta d’alumnat, vé a l’escola a l’horari habitual.

Tal i com diu el programa que us hem fet a mans avui mateix, les sessions seran a les 9:30 i a les 11:30. TOTS HI SOU CONVIDATS!

-Quan acabi la darrera sessió de pastorets, els alumnes pujaran acompanyats dels seus respectius tutors/es fins a l’escola. (Calculem que la segona sessió acabarà aproximadament a la una del migdia).

Les classes acabaran a les 13:30. Aquest dia el menjador funcionarà des de les 13:30 fins a les 15:30, hora en que podreu recollir els vostres fill/es si han utilitzat aquest servei. Les activitats extraescolars del migdia funcionaran amb normalitat però a la tarda no n’hi haurà.

CAMINS ESCOLARS: estem a l’espera que l’Ajuntament ens confirmi l’horari. De seguida que el coneguem el publicarem en aquest web.

Per qualsevol dubte, estem a la vostra disposició.