CANVIS PER ACCEDIR A L’ESCOLA: SIGUEM CÍVICS!

Benvolgudes famílies,

Des de principis d’aquesta setmana l’Ajuntament ha col·locat una senyalització vertical a l’entrada del carrer Roca de la Pila que regula el pas dels vehicles durant les entrades i sortides de l’escola. Aquesta actuació és part de la resposta a la demanda de trobar solucions als problemes de trànsit a l’entorn del centre i ha de venir acompanyada d’altres mesures com convertir en una via de sentit únic ascendent el carrer Sta. Joaquima de Vedruna, i descendent el carrer paral·lel amb aparcaments laterals gratuïts. Comptem que properament l’Ajuntament implementarà aquestes mesures que falten. Considerem que la solució definitiva passaria per obrir l’altre extrem del carrer Roca de la Pila, però entenem que degut als moments difícils que ens toca viure, aquesta opció haurà d’esperar.

Des de l’escola agraïm la col·laboració i el compromís de les famílies i demanem d’extremar la prudència tant dels conductors/es com dels vianants, sobretot aquests dies en que les actuacions previstes no s’han portat encara a terme en la seva totalitat.

Per això RECOMANEM:

-Evitar les “hores punta” ( en les que l’accés queda restringit a treballadors/es de l’escola, veins i algunes famílies en casos excepcionals.

-Accedir a l’escola caminant si és possible.

-Utilitzar els camins escolars.

-Deixar pas a les voreres ( és molt perillós que els nens i nenes hagin de passar per la carretera donada la seva alçada)

-No aparcar als passos de vianants.

-Cedir el pas als vianants fent-ho notar amb suficient antelació.

-No aparcar a les rotondes.

-Augmentar l’atenció els dies de pluja.

Siguem conscients que ens cal evitar perills als nens i nenes!

L’Equip directiu