INFORMACIÓ SOBRE LA VAGA GENERAL EN EL NOSTRE CENTRE

Benvolgudes famílies

Com segurament ja sabreu pels mitjans de comunicació, el proper dimecres dia 14 de novembre hi ha convocada una vaga general.

Els treballadors i treballadores del nostre centre vam parlar sobre el tema i cadascú lliurement va optar per sumar-se o no a aquesta convocatòria de vaga. Adherir-se o no a la vaga és un dret individual que cada treballador o treballadora té i que hem de respectar. La nostra societat és plural i el respecte a les diferents opcions creiem que ha de ser la norma a seguir.

En el nostre centre, només tres persones han decidit  acollir-se al dret de vaga. Això vol dir que l’afectació  és mínima i per tant les classes funcionaran amb normalitat. Quan els alumnes tinguin classe amb una persona que ha decidit fer vaga, aquests nens i nenes seran atesos al centre com a serveis mínims però sense fer classe durant aquest temps. Els cursos afectats són 2nB (català, castellà, matemàtiques i assemblea), l’educació física de 1rB, 5èB, P3B i 2nA.

De tota manera, la decisió de portar o no els vostres fills/es a l’escola en aquestes circumstàncies és totalment vostra.

Els treballadors i treballadores de l’empresa de menjador han decidit no seguir la convocatòria de vaga i per tant aquest servei funcionarà amb total normalitat. També l’acollida matinal i el servei de 2/4 de 5 a 5 oferiran el seu servei com sempre. Respecte als camins escolars, segons comunicació rebuda de l’Excm. Ajuntament de Berga, el camí que surt de la Font del Ros no funcionarà ja que la seva responsable s’acull al dret e vaga. Els altres funcionaran amb normalitat.

Aquesta informació us arribarà també a cada família en format paper.

Per qualsevol dubte quedem a la vostra disposició.

L’equip directiu