CAMPANYA “MÉS X SANT JOAN”: COL·LABORA AMB NOSALTRES!

Què és MÉS x SANT JOAN?

MÉS x SANT JOAN és un projecte ambiciós que pretén acostar les necessitats de l’Escola i els seus membres amb les inquietuds de voluntariat dels membres de la comunitat educativa. Enguany és el tercer curs que duem a terme la iniciativa, que conretem, de moment, en 8 demandes. Busquem persones que vulguin:

• Explicar contes o fer activitats de llengua oral en català a infantil.
  • Ajudar a practicar la lectura a alumnes de primària.
  • Col·laborar en els controls i avituallaments de la caminada escolar.
  • Vigilar la biblioteca escolar als migdies.
  • Ajudar-nos en projectes de disseny i decoració (mascota de les olimpíades, renovar decoració…)
  • Acompanyar, junt amb el mestre, els alumnes de 3r i 4t que tornen de piscina (1r trimestre de 9:25 a 10:00), o l’alumnat d’infantil en les sortides i excursions.
  • Fer alguna xerrada en anglès.
  • Ajudar en el manteniment dels llibres socialitzats (folrar, repassar…)

Qui pot formar part de MÉS x SANT JOAN?

Qualsevol persona de la comunitat educativa pot formar part del projecte. Mares, pares, avis, àvies, germans grans, mestres, ex-mestres, alumnes, personal d’administració i serveis… tots podem aportar alguna part de nosaltres per fer una Escola millor.

Qui coordina MÉS x SANT JOAN?

El Consell escolar va constituir la Comissió de voluntariat el curs passant, renovant-la enguany. Aquesta comissió, juntament amb l’Equip directiu, és l’encarregada de tirar endavant el projecte, coordinar-se amb el Claustre de mestres i informar-ne el Consell escolar.

Com em puc informar de les necessitats de l’Escola?

Hem enviat a totes les famílies una circular per informar de la iniciativa. A través de les comunicacions que us fem arribar i a través de la pàgina web us posarem al corrent de les activitats vinculades a MÉS x SANT JOAN i d’eventuals col·laboracions que puguin sorgir al llarg del curs.

Presentació a les famílies MÉS x SANT JOAN 2013-2014

Moltes gràcies per endavant!