JA HEM COMENÇAT: RECORDATORI SOBRE LES ENTRADES ELS MATINS

Benvolgudes famílies,

Després d’aquest primer dia que ha donat el tret de sortida al nou curs escolar US RECORDEM:

MATINS: L’entrada és a les 9 del matí com el curs passat (per tant cap classe començarà abans). Demanem puntualitat.

La novetat que ja començarà demà mateix és que disposeu de 10 minuts previs a les 9 per si desitgeu arribar abans ( sou vosaltres qui ho decidiu) i deixar els vostres fill/es a la classe. Per aquest motiu, cada mestre/a ja serà a la seva aula des de les 8h 50 minuts quan s’obrin les portes i soni la música. Aquests minuts de marge facilitaran una entrada més gradual. Aquest temps serà aprofitat per facilitar que llegeixin lliurement ajudant a crear aquest hàbit i faran possible un millor acolliment als alumnes. Dins les hores habituals de classe també es potenciarà el plaer per la lectura, tant en català, castellà o anglès.

Per qualsevol dubte, poseu-vos en contacte amb nosaltres i intentarem donar-hi aclariment.

Us desitgem un bon curs 2012-2013

Equip docent de l’Escola Sant Joan