12 DE SETEMBRE:COMENÇA EL CURS 2012/2013- BENVINGUTS!!

Benvolgudes famílies,

En primer lloc us donem les gràcies per la confiança que heu dipositat en el nostre equip docent a l’optar per nosaltres per l’educació dels vostres fills/es. Per la nostra part intentarem posar tots els nostres esforços orientats  a oferir-vos una educació de qualitat. A l’Escola Sant Joan som com una gran família. Per tant, sentiu-vos lliures de parlar amb nosaltres de qualsevol qüestió. Per temes relacionats amb les classes, amb els tutors i tutores de cada curs i per temes generals, amb direcció (podeu demanar hora si així ho desitgeu). La bona harmonia entre tots plegats afavorirà avançar en la direcció correcta.

De cara al primer dia, el dimecres 12 de setembre, us informem d’algunes de les novetats que anireu trobant aquest curs. El nostre centre fa una aposta decidida per potenciar la lectura i l’escriptura tant en català, com en castellà i anglès. Comptem com a resultat d’una demanda que vàrem fer al juny, amb una logopeda per assegurar un bon nivell de lecto-escriptura a educació infantil i a  cicle inicial i treballarem per potenciar aquest procés tant important per tots els futurs aprenentatges. Ja us anirem facilitant informació dels canvis que anem impulsant, però, degut a l’immediatesa d’aquest inici de curs, us expliquem ara el que afecta a les entrades matinals al centre, que es porta a terme dia a dia i que consisteix en una millora en les entrades a l’escola els matins. A continuació us detallem en què consisteix:

ENTRADES A L’ESCOLA ELS MATINS

Ja des del dia 12 de setembre funcionaran els camins escolars. A LES 9 MENYS 10 MINUTS S’OBRIRÀ LA PORTA DE L’ESCOLA I SONARÀ LA MÚSICA. CADA MESTRE/A SERÀ A LA SEVA CLASSE DEU MINUTS ABANS DE LES NOU. PER TANT ELS ALUMNES PODRAN PUJAR LLIUREMENT A LA SEVA CLASSE ON SERAN ACOLLITS PER CADA  MESTRE/A i tindran un marge de 10 minuts diaris per anar arribant. A les 9 en punt tothom hauria d’estar al seu lloc. Durant aquests 10 minuts, els vostres fills/es seran rebuts i se’ls convidarà a llegir  per tal d’anar creant aquest hàbit, en català, castellà o anglès, durant una estona entre 10 i 20 minuts per començar seguidament l’assignatura  programada en aquell horari. No hi haurà files. A P-3, els pares i mares els podreu acompanyar fins a les seves  respectives aules.

El primer dia, els mestres us esperaran a baix al vestíbul del centre per tal de facilitar aquest procés. A partir del dia 13 de setembre, ja sabeu que podeu anar arribant des de les 9 menys 10 minuts fins a les 9 en punt. Això serà per a tots els nivells del centre.

Si teniu dubtes, podeu telefonar o passar per l’escola el proper dilluns, dia 10 de setembre de 9 a 14 hores.

Molt bon curs 2012-2013!!

L’equip docent de l’Escola Sant Joan