OFERTA D’ACTIVITATS EXTRAESCOLARS CURS 2012-2013

L’inici de curs ja es va acostant i per aquest motiu fem pública l’oferta d’extraescolars prevista pel curs 2012-2013. Les activitats començaran a l’octubre i per tant podreu fer inscripcions durant el mes de setembre. Si ho desitgeu podeu baixar l’arxiu corresponent al full per fer aquesta inscripció des dels enllaços que figuren al final d’aquesta informació.

Us desitgem que visqueu amb intensitat el que queda d’estiu!

QuatreTRÈVOLS del Berguedà  activitats extraescolars

Informació i inscripció PRIMÀRIA’12-13

QuatreTRÈVOLS, (Teresa Font i Teresa Fornell), es fan càrrec, un any més, de la gestió i de l’organització de les activitats extraescolars de l’escola. El fonament i la raó de les activitats extraescolars és ser un complement de l’escola i ser un servei de valor afegit incentivant la motivació. Les activitats estan enfocades per a desenvolupar la creativitat i per tal que els nens/es hi participin d’una manera lúdica, respectant sempre les normes bàsiques de respecte i de comportament de l’escola. Es potenciarà el reciclatge de materials. Per a les activitats de Plàstica, Ceràmica i Pintura, és recomanable portar una bata per no embrutar-se (tots els cursos).

Seguidament us informem de les activitats extraescolars del curs 2012-2013 :

QuatreTRÈVOLS, informa que durant el curs hi haurà el servei de Matiners de 7,50 a 9 del matí i l’ Espai de Tarda de 16,30 a 17 que començaran el 12 de setembre. Aquests dos serveis estan subvencionats parcialment per l’ AMPA.

QuatreTRÈVOLS, informa que per realitzar qualsevol activitat s’ha de ser soci de l’ Associació de Mares i Pares (AMPA),

EDUCACIÓ INFANTIL: P3, P4 i P5

Les activitats extraescolars dels nens/es de P3, P4 i P5 es realitzaran de 14 a 15 del migdia i començaran el 12 de setembre. Aquestes activitats estan constituïdes en un BLOC que depèn del curs que facin els nens/es i són les següents:

• ANIMACIÓ. Activitats de psicomotricitat, circuits… A càrrec de Susanna López (P3 i P4).
  • PLÀSTICA. Desenvolupament de l’expressió, de la creativitat i habilitat dels nens/es més petits per mitjà de tècniques plàstiques, del color, el dibuix, el volum i la introducció en els diferents materials. A càrrec de Teresa Fornell (P3, P4 i P5).
  • FANG. Iniciació al fang i la seva tècnica, expressió i creativitat. A càrrec de Teresa  Font i Laura Serra (P3, P4 i P5).
  • CONTES. Creativitat dels nens/es en el món imaginari dels contes, amb música, dansa, titelles… A càrrec de Susanna López (P3),
  • JOCS. Potenciació del joc parlant anglès, participació … A càrrec de Laura Serra (P3, P4 i P5).
  • CORAL. Cantem cançons! A càrrec de Mònica Grandia (P4 i P5).

ACTIVITATS DE TARDA d’ EDUCACIÓ INFANTIL

• Parlem anglès! Anglès per a petits. (P4 i P5).
  • Patinatge. Primeres passes i equilibri sobre patins. (P5).
  • Futbol.  Iniciació al Futbol. (P4 i P5).

EDUCACIÓ PRIMÀRIA:

Cicle Inicial, Cicle Mitjà i Cicle Superior (1r, 2n, 3r, 4t, 5è i 6è curs). Les activitats començaran el dilluns 1 d’octubre. Veure informació i inscripció PRIMÀRIA en l’enllaç de dalt.