DIVENDRES 25 DE MAIG: XXII JOCS OLÍMPICS ESCOLA SANT JOAN

MATÍ:

9:h.Sortida de la flama olímpica des de la plaça de St Pere amb el següent  recorregut:  Pl. de Sant Pere, C. Major, Pl. de St. Joan, Pl. de les Fonts,  C. del Roser,  C. Rasa del Canyet, Passeig de les Estaselles, C. St. Joaquima de Vedruna i C. Roca de la Pila.

Aquest  recorregut anirà a càrrec dels alumnes de 6è.

L’alumnat de 5è acompanyarà la sortida de la flama olímpica.

9:20 h.Arribada de la Flama Olímpica.

-Desfilada inaugural al pati amb la bandera olímpica i la mascota, a càrrec de l’alumnat de Cicle Inicial.

9:30 h.- Encesa del pebeter. Acte seguit es procedirà a la inauguració de les XXII Olimpíades de l’Escola Sant Joan, a càrrec del Sr. Director Ramon Gassó.

9:40 h.Començament de les diferents proves per a l’alumnat de P-5 i  d’Educació Primària.

L’alumnat de P3 i P4, acabada la inauguració faran una excursió-caminada fins a cal Lleïr. Hi passaran tot el dia i tornaran a l’escola a la tarda, a dos quarts de cinc.

TARDA:

3:10 h.- Lliurament de medalles i diplomes als guanyadors/es.

Un cop finalitzat aquest lliurament els/les alumnes aniran a les seves classes amb les seves tutores/tutor.

TOTS HI SOU CONVIDATS!