COMUNICAT VAGA 22 DE MAIG

COMUNICAT PER LA VAGA DEL DIMARTS 22 DE MAIG

Benvolgudes famílies,

Últimament està en boca de molta gent i dels mitjans de comunicació les retallades que s’estan aplicant, especialment en els serveis públics. Tot l’equip de mestres estem molt preocupats per com això afecta l’educació en general i la nostra escola en particular. Fa poc ens vam reunir amb la junta de l’AMPA per comunicar-los aquesta preocupació.

Independentment de si cal retallar en algun lloc, que en això potser podríem estar-hi d’acord, la majoria creiem que el que ja estem visquent aquest curs i viurem a l’escola el curs que ve és completament desproporcionat.

Concretament podríem parlar de supressió de la sisena hora amb l’economia com a únic argument, retard de molts mesos en el pagament de les beques menjador, augment d’hores lectives als mestres, baixes laborals de docents sense cobrir, increment de les ràtios de cara al curs vinent o reducció del pressupost per manteniment de l’escola. Això sense parlar de la reducció salarial de mestres i personal administratiu i de serveis.

Sabeu que des de l’escola hem anat consensuant un seguit de mesures, com manifestacions i concentracions, tancades, manifestos… Un terç del claustre també es va adherir a la vaga general del març passat.

Dimarts dia 22 de maig hi ha convocada una vaga a l’ensenyament a tot l’estat espanyol. A aquesta vaga hi dóna suport el MUCE (Marc Unitari de la Comunitat Educativa), on hi ha també la FaPac (Federació de Pares i Mares d’alumnes de Catalunya).

Una majoria de mestres del nostre centre ha decidit lliurement acollir-se a aquest dret i adherir-se a la vaga i per això el funcionament normal de l’escola es veurà afectat. Us aconsellem que, en la mesura que us sigui possible, no porteu els vostres fills ja que hi haurà poques persones per atendre’ls degudament. De tota manera, l’escola restarà oberta respectant els serveis mínims. Per qualsevol qüestió no dubteu a consultar.

La FAPAC ha emès un comunicat al respecte que podeu llegir aquí:

FAPAC