COMENÇA UN NOU TRIMESTRE

Esperem que hagueu gaudit d’una bona Setmana Santa. Comencem el tercer trimestre amb il·lusió i amb les piles ben carregades.

En el marc del treball per les bones maneres les properes dues setmanes les dedicarem als desplaçaments per l’escola: anar sense córrer pels passadissos, també quan pugem o baixem al pati, i especialment a l’entrar a l’escola a les 9 i a les 3.

És per això que aquests dies no farem files: quan soni la música -uns minuts abans de l’hora habitual- els nens i nenes podran pujar a la seva classe a poc a poc. Cada mestre/a ja estarà esperant-los allà. Pot ser un bon sondeig per canviar la nostra manera d’accedir a les aules!

L’objectiu és que aprenguem a desplaçar-nos per l’escola sense empentes ni algomeracions, sense necessitat d’anar sempre en fila. Recordeu que l’esforç és la clau per millorar el nostre dia a dia. Estem ja a la recta final del curs i entre tots hem d’aconseguir avançar en el camí correcte.

Us desitgem a totes i a tots un bon trimestre!

L’equip docent de l’Escola Sant Joan