INFORMACIÓ SOBRE LA VAGA GENERAL EN EL NOSTRE CENTRE

Benvolgudes famílies

Com segurament ja sabreu pels mitjans de comunicació, el proper dijous dia 29 de març hi ha convocada una vaga general contra la Reforma Laboral.

En el nostre centre, ha decidit acollir-se al dret de vaga aproximadament una tercera part de la plantilla. Això vol dir que, depenent de l’horari de classes de cada docent que ha decidit fer vaga, hi haurà cursos que es veuran més o menys afectats.

Els docents que lliurement han decidit no seguir aquesta vaga, faran classe normal. Els serveis mínims consisteixen en tenir el centre obert i, evidentment, la decisió de portar o no els vostres fills/es a l’escola en aquestes circumstàncies és totalment vostra.

Per tant, l’Escola de Sant Joan estarà oberta tot el dia. Quan els alumnes tinguin classe amb una persona que ha decidit fer vaga, aquests nens i nenes seran atesos al centre com a serveis mínims però sense fer classe durant aquest temps.

Per a la vostra informació, i per facilitar-vos l’organització, l’atenció a l’alumnat queda com segueix:

P3 Funcionament normal

P4 Funcionament normal però amb una hora afectada per la vaga

p5 Algunes hores afectades per la vaga

1r  Algunes hores afectades per la vaga

2n Funcionament normal però amb una hora afectada per la vaga

3r Funcionament normal però amb una hora afectada per la vaga

4t  Algunes hores afectades per la vaga

5è  Funcionament normal però amb una hora afectada per la vaga

6è  Funcionament normal però amb una hora afectada per la vaga

Els treballadors i treballadores de l’empresa de menjador han decidit no seguir la convocatòria de vaga i per tant aquest servei funcionarà amb total normalitat. També l’acollida matinal i el servei de 2/4 de 5 a 5 oferiran el seu servei com sempre. Respecte als camins escolars, millor adreceu la consulta directament a l’Ajuntament

Per qualsevol dubte quedem a la vostra disposició.

L’equip directiu