TALLERS A EDUCACIÓ INFANTIL

ELS ALUMNES D’EDUCACIÓ INFANTIL AQUESTA SETMANA HAN COMENÇAT ELS TALLERS, QUE DURARAN 8 SETMANES, UNA MANERA DIFERENT DE TREBALLAR. DE TOTS ELS ALUMNES DES DE P3 FINS A P5 N’HEM FET 8 GRUPS ON HI HA ALUMNES DE TOTES LES EDATS, AIXÒ ELS ENRIQUEIX MOLT, JA QUE ELS FA MÉS RESPONSABLES, MÉS COL.LABORADORS, MÉS AUTÒNOMS , ÉS A DIR, ELS AJUDA A CRÉIXER.

CADA ANY ELS TALLERS GIREN AL VOLTANT D’UN TEMA I AQUEST CURS EL TEMA ÉS VIATJAR I CONÈIXER EL NOSTRE PAÍS CATALUNYA DE LA MÀ DE LES TRES BESSONES. APRENDREM DANSES I CANÇONS TRADICIONALS CATALANES, REPRESENTAREM CONTES I LLEGENDES DE CATALUNYA, TASTAREM PLATS BEN CATALANS I TAMBÉ FAREM D’ARTISTES CONEIXENT LA NOSTRA CULTURA.

ELS VOSTRES FILLS I FILLES ESTAN MOLT CONTENTS I MOLT MOTIVATS. ÉS IMPORTANT QUE A CASA TAMBÉ EN PARLEU, BEN SEGUR QUE ELLS TENEN MOLTES COSES PER EXPLICAR!!

MESTRES D’EDUCACIÓ INFANTIL