TANCADA A L’ESCOLA EL DIA 14 DE FEBRER

El claustre de mestres de l’Escola estem preocupats per les mesures que adopta el Departament d’Ensenyament i que afecten l’educació dels nens i nenes. Ens els últims anys s’ha anant aconseguint una escola pública de qualitat i tenim por de perdre el que, amb l’esforç de tots, s’ha anat guanyant.

La nostra societat és plural i això ens porta a respectar tots els posicionaments davant aquest context que ens preocupa. Aquest respecte per la diversitat és el que intentem transmetre als nostres alumnes i procurem viure en el nostre dia a dia a l’escola. Per tant, cada membre de la comunitat educativa és lliure d’escollir el que segons el seu parer, consideri millor per defensar aquesta qualitat que tots volem i a optar per les mesures que consideri oportunes.

En aquest context, un grup de mestres, ha decidit liurement que, com a acte de protesta, es quedarà a l’escola el proper dimarts 14, unint-se a les diferents tancades que hi ha convocades a Catalunya aquest dia. Es convida a mares i pares, que són part implicada en aquesta reivindicació, a afegir-se, si ho creuen convenient, i a dir: “no al retrocés qualitatiu en l’educació”.

Us adjuntem el pdf del Manifest “PER L’EDUCACIÓ PÚBLICA DE CATALUNYA, CAP RETALLADA ”, signat pels moviments de renovació pedagògica, associacions de mares i pares i sindicats.

Manifest_unitari_11_febrer_2012