MÉS x SANT JOAN

Què és MÉS x SANT JOAN?

MÉS x SANT JOAN és un projecte ambiciós que pretén acostar les necessitats de l’Escola i els seus membres amb les inquietuds de voluntariat dels membres de la comunitat educativa. Com tot projecte ambiciós, comença per un primer pas, i aquest és les 5 demandes que us fem per aquest curs.

Busquem persones que vulguin:

-Explicar contes o fer activitats de llengua oral en català a infantil.

-Ajudar alumnes de primària que els costa la lectura a practicar.

-Col·laborar en els controls i els avituallaments de la caminada i pedalada escolars.

-Vigilar la biblioteca escolar als migdies.

-Ajudar-nos a fer la mascota de les olimpíades amb porespan o altres materials, i pintar-la.

Qui pot formar part de MÉS x SANT JOAN?

Qualsevol persona de la comunitat educativa pot formar part del projecte. Mares, pares, avis, àvies, germans grans, mestres, ex-mestres, alumnes, presonal d’administració i serveis… tots podem aportar alguna part de nosaltres per fer una Escola millor.

Qui coordina MÉS x SANT JOAN?

El Consell escolar va constituir la Comissió de voluntariat a principi de curs. Aquesta comissió, juntament amb l’Equip directiu, és l’encarregada de tirar endavant el projecte, coordinar-se amb el Claustre de mestres i informar-ne el Consell escolar.

Com em puc informar de les necessitats de l’Escola?

De moment hem enviat a totes les famílies una carta circular de llançament de la iniciativa. A través de les comunicacions que fem arribar a les famílies i a través de la pàgina web s’anirà informant de les activitats vinculades a MÉS x SANT JOAN.