BONES FESTES!

Des de l’Escola Sant Joan de Berga us desitgem el millor en aquestes festes nadalenques. El dibuix de la nostra alumna Ingrida Grigaite de 7 anys vol mostrar aquest espai de bones intencions que omple els cors de les persones en aquestes dates.

Aprofitem per donar-vos ALGUNES INFORMACIONS

* Avui, dia 21 de desembre, ha sortit publicat un article sobre els nostres pastorets al diari Regió-7.

* Les fotografies d’aquesta representació podeu adquirir-les a qualsevol dels dos establiments de  Foto vídeo Luigi ( el nostre centre no hi té cap guany amb el seu import) i per aquest motiu no les trobareu penjades al web.

* El DVD amb l’enregistrament complet es podrà veure aquestes festes per Televisió del Berguedà a qui donem les gràcies des d’aquí per oferir-nos aquesta possibilitat. Qui ho desitgi pot fer l’enregistrament directament des d’aquest canal o pot passar per l’escola al gener i li deixarem el DVD per tal que sigui possible fer-ne cópies.

Les classes es reprendran el dia 9 de gener de 2012

EN NOM DE TOT L’EQUIP DE MESTRES: BONES FESTES!!