CURS 2011-2012: ASPECTES ORGANITZATIUS i CALENDARI ESCOLAR

Després de la primera setmana de curs, us adrecem algunes informacions:

Estem decidint les activitats concretes  que queden plasmades en el Pla Anual del nostre centre. Una vegada aquest pla estigui aprovat, trobareu detallat cada esdeveniment en el calendari de l’apartat “agenda” d’aquesta pàgina web.

-El dia 3 d’octubre començaran els reforços i el SEP (suport escolar personalitzat), 10 hores del qual s’oferiran fora de l’horari lectiu. A finals de setembre publicarem informació detallada de com quedarà configurat, els dies que hi haurà aquest suport,  l’horari i a qui s’adreça.

-A principis d’octubre quedarà definit el funcionament de la vigilància per part de les monitores del servei de menjador. S’està treballant per tal que sigui possible reconvertir-la en una oferta de vàries activitats senzilles que els nens puguin escollir quan acabin de dinar. A finals d’aquest mes de setembre podrem concretar-vos més coses al respecte.

Per parlar amb el professorat dels vostres fills, concreteu hora amb cadascun d’ells.

-Per parlar amb direcció, podeu demanar hora a secretaria pels dimarts de 9 a 10 o per qualsevol dia a partir de dos quarts de 5  de la tarda (16:30).

CALENDARI ESCOLAR DEL CURS 2011-2011

Professorat: 1 de setembre de 2011 fins 29 de juny de 2012

Classes: del 12 de setembre de 2011 al 22 de juny de 2012 (aquests dos dies inclosos)

Vacances:

-Nadal: del 22 de desembre de 2011 (darrer dia de trimestre) al 9 de gener de 2012 que es reprenen les classes.

-Setmana Santa: del 30 de març (darrer dia del primer trimestre) fins al 10 d’abril de 2012 ( primer dia del tercer trimestre).

Dies festius (en negreta els de lliure disposició acordats entre tots els centres educatius de la nostra ciutat i aprovats en Consell Escolar):

12 d’octubre (el Pilar), 31 d’octubre de 2011, 1 de novembre (tots sants), 6 i 8 de desembre, 7 i 9 de desembre de 2011, 20 de febrer de 2012 i 30 d’abril de 2012. Patum: 6,7 i 8 de juny.

Jornada intensiva des del dia 11 al 22 de juny de 2012, amb horari de 9 a 2/4 de 2. (El servei de menjador farà possible recollir els nens/es que en facin ús a dos quarts de cinc de la tarda).

GRÀCIES DE NOU PER LA CONFIANÇA QUE DIPOSITEU EN NOSALTRES