XXI Jocs Olímpics

PROGRAMA D’ACTES I DESENVOLUPAMENT

27 de maig de 2011

Matí

• 9 h.- Sortida de la flama olímpica des de la plaça de St. Pere amb el següent recorregut:

Plaça de Sant Pere, Carrer Major, Plaça de St. Joan, Plaça de les Fonts, Carrer del Roser, Carrer Rasa del Canyet, Passeig de les Estaselles, Carrer Santa Joaquima de Vedruna i Carrer Roca de la Pila.

Aquest recorregut anirà a càrrec de l’alumnat de .

L’alumnat de acompanyarà la sortida de la flama.

• 9’20 h.- Arribada de la Flama Olímpica

Desfilada inaugural al pati amb la bandera olímpica i la mascota a càrrec de l’alumnat d’Educació Infantil.

• 9’30 h.- Encesa del pebeter. Acte seguit es procedirà a la inauguració de les XXI Olimpíades de l’Escola Sant Joan, a càrrec del Sra. Directora.
  • 9’40 h.- Començament de les diferents proves per a l’alumnat d’Educació Primària.

L’alumnat d’Educació Infantil farà diferents activitats:

P-3 de 10h a 11h: Circuïts al gimnàs

P-4 d’11h a 12h: Circuïts als porxos

P-5 de 10h a 11h: Curses al pati de baix

Tarda

• 3’10 h.- Lliurament de medalles i diplomes als guanyadors.

En acabar hi haurà:

• Partits de futbol i bàsquet entre els diferents cursos de Cicle Superior i Cicle Mitjà
  • Ping-pong: per l’alumnat de Cicle Superior i 2n. deCicle Mitjà, que no participen a futbol i bàsquet a la zona de la font
  • Jocs tradicionals i jocs de taula per l’alumnat de Cicle Inicial i 1r. de Cicle Mitjà, a sota els arbres del pati.
  • L’alumnat d’Educació Infantil farà activitats a les classes.

Recorregut de la flama:

Mostra XXI Jocs Olímpics en un mapa més gran