Festa de la primavera

Festa de la primavera

Dibuix: M.Lucía Carbonell Carbonell P5-A

MATÍ

• 9:15 h Començant per sisè curs, l’alumnat anirà ocupant el seu lloc al menjador.
  • 9:30 h Lliurament dels premis del XVI CERTAMEN LITERARI I ARTÍSTIC. L’acte comptarà amb la presència de l’Il·lustríssim Sr. Juli Gendrau, Alcalde de la Ciutat; la Inspectora d’Ensenyament Sra. Núria Madiroles; el Sr. Pau Bessa com a representant de l’AMPA, així com l’alumnat i el professorat del centre. Actuarà com a mantenidor el Sr. Antoni Gol. En finalitzar l’acte, la Coral de l’escola interpretarà:

La natura, de Supermúsics

Tinc un arbre amic, de Lájos Bardos

El jurat està format per:

En l’apartat literari:

Benigne Rafart Canals

Roser Vila Colell

Roser Casals Canudas

En l’apartat artístic:

Eva García de la Fuente

Josep M. Puig Busquets

• 10:45 h L’alumnat anirà al pati. Hi haurà esmorzar per a tothom: coca amb xocolata
  • 11:30 h Ballada de sardanes pels alumnes de 5è i 6è com a cloenda del curset que s’organitza a l’escola. Direcció: Judit Balaguer i Joan Pla. L’acte finalitzarà amb una sardana de germanor on hi podrà participar tothom.
  • 12:00 h   Ed. Primària: Preparació de l’activitat Intercanvis literaris.

TARDA

• 15 a 17 h   Intercanvis literaris. Volem viure la literatura com una forma d’oci i compartir el que ens aporta explicar i/o escoltar un conte. Classes de diferents cicles s’aparellaran per tal que l’alumnat més gran expliqui a l’alumnat de menys edat el contes que han elaborat per al certamen literari.

CORAL: Farid Bourahla, Roumissa Benomar, Joel Villalva, Gustavo Suero, Leonardo Escobar, Jana Casals, Tamar Namgalatze, Laia Batriu, Jana Gil, Jèssica Avilés, Tània Cubinsà, Alba Picas, Victor Iperti, Jorge Fraile, Mireia Barrabés, Imane Boughlid, Adierca González, Ariadna Guas, Àngel Duarte, Laia Prat, Ariadana Benaboud, Roselina Santos, Maria Miguela, Joshua Salcedo, Rachida Salhi, Daniel Nadal, Joel Guevara, Gemma Reig, Bruno Stiefvater, Íngrid Tolosa, Kevin  Benaboud

Col·laboren:

AMPA Sant Joan